BlogList!

donderdag 8 augustus 2013

Sleek MakeUp: Hide It Concealer, Luminaire Highlighting Concealer, Blush: Coral en Shimmer Blush: Rose Gold

SLEEK MAKEUP FAN: PRESENT!

Oohh.. ik hou van mijn Sleek MakeUp! Betaalbare make-up producten met kwaliteit! 
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij Enchantra en heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Hoe bedoel je snelle levering ;).






Luminaire Highlighting Concealer
Luminaire Highlighting Concealer
De Luminaire Highlighting Concealer (L04) is een concealer met hydraterende eigenschappen. Het verheldert donkere kringen onder de ogen en verbergt oneffenheden op het gezicht.

Ik heb de concealer de kleur L04 gekocht. Dat is ongeveer 2-3 tinten lichter dan mijn eigen huidskleur omdat ik het gebruik om mijn "T-zone" (onder mijn ogen, bovenkant van mijn neus, klein deel van mijn voorhoofd en mijn kin) op te lichten. Op die manier krijg ik een "Glame Effect". Ik gebruik de concealer nadat ik mijn foundation heb aangebracht. Je kan het ook rond de buitenkant van je lippen gebruiken zodat je je lippen kunt contouren waardoor je vollere lippen krijgt en voorkomt dat je lippenstift gaat "bloeden" (gaan uitlopen).

De Luminaire Highlighting Concealer zit verpakt in een pen met aan de bovenkant een kwast  waardoor het makkelijk te gebruiken is en om de concealer aan te brengen Om de concealer er uit te krijgen moet je onderaan de pen op het knopje drukken en dan komt de concealer tussen de haartjes van de kwast naar boven. 
Breng de concealer aan en gebruik je vinger of concealer kwast om de concealer verder aan te brengen. Je hoeft maar een klein beetje te gebruiken om te highligthen!





Hide It Concealer

Hide It Concealer (met SPF 15)
De Hide It Concealer is de tweede concealer die ik besteld heb. Het is steviger van structuur dan de Luminaire Highlighting Concealer maar de Hide It Concealer is dan ook geen Highlighter. Net als alle andere concealers verheldert de Hide It Concealer donkere kringen onder de ogen en verbergt oneffenheden om het gezicht.

Ik heb het in de kleur nr. 2 gekocht en is 1 tint lichter dan mijn eigen huidskleur. 
Het fijne aan dit product is dat je het ook alleen kan dragen, zonder foundation, om donkere kringen onder de ogen weg te werken. Maar gebruik wel een poeder (ik gebruik zelf de Ben Nye Visage Poudre Luxury Powder in de kleur Banana) om de concealer "vast te zetten" zodat het niet tussen de plooien gaat zitten. De concealer bevat SPF 15. Dat is een beschermingsfactor tegen zonnebrand waardoor je met de concealer zo'n 10 รก 12 uur in de zon (in Nederland) kunt liggen. 

De concealer zit verpakt als een lippenstift en is dan ook makkelijk te gebruiken. Je draait de houder, net als een lippenstift, en de product om naar boven. Het ziet er vrij klein uit, maar je hebt daarentegen niet veel concealer nodig om effect te hebben. 
Breng de concealer aan en gebruik je vinger of concealer kwast om de concealer verder aan te brengen.





Sleek MakeUp Blush: Coral

Blush: Coral
Ondanks mijn grote collectie Sleek MakeUp Blushes kan er altijd nog een paar bij;). Het is een matte blush. Het heeft een diepe kleur maar heeft een zachte kleur als ik het aanbreng (op een donkere huidskleur). Perfect voor dagelijks gebruik voor een natuurlijke look!











Sleek MakeUp Shimmer Blush: Rose Gold

Shimmer Blush: Rose Gold

Mijn laatste aankoop is de Shimmer Blush: Rose Gold. Pff... Een prachtig zacht roze/goudkleurige shimmer blush. Als ik het aanbreng, en het licht valt erop, zie je een mooie goudkleurige gloed. Je kan de blush ook aanbrengen boven op een andere matte blush, bijvoorbeeld een diepe roze blush. 
De Shimmer Blush: Rose Gold past mooi bij een natuurlijke look of een avondje uit. 




Swap! Links: Blush Coral en Rechts Shimmer Blush Rose Gold




Ik zou zeggen: neem een kijkje bij Enchantra voor nog meer Sleek MakeUp producten!

xXx Pam...




Prijzen: 
1. Luminaire Highlighting Concealer € 7,99
2. Hide It Concealer  € 3,99
3. Blush: Coral € 5,99
4. Shimmer Blush: Rose Gold € 5,99


1 opmerking:

Amber zei

Oh wauw Coral ziet er mooi uit zeg. Rose Gold heb ik ook, alleen bij mij lijkt hij anders!