BlogList!

zaterdag 13 juli 2013

NEW: Maybelline FIT ME Liquid Foundation (Donkere Huid)

Hallo Peeps.... Hier ben ik weer met een review over de FIT ME Liquid Foundation van Maybelline!




De afgelopen jaren heb ik me geërgerd aan het feit dat ik mijn foundations (voor de donkere huid) alleen kon kopen bij Douglas (Black Up en tegenwoordig Bobbi Brown), op het internet of in Afro Shops (vooral Amsterdam). De grote drogisterij merken zoals L’Oréal, Maybelline en Bourjois verkopen/verkochten geen foundation voor de donkere huid in Nederlandse drogisterijen. 

Nou liep ik vorige week in de D.I.O Drogisterij ANNA in Anna Paulowna (Noord-Holland) en zag tot mijn verbazing de nieuwe vloeibare foundation FIT ME van Maybelline... OOK VOOR DE DONKERE HUID! Volgens mij deed ik toen nog een klein vreugde dansje! Volgens de verkoopster hadden ze de lijn net binnen gekregen. Er stonden alleen nog maar 2 flessen voor mijn huidskleur en wel in de uitverkoop (50% korting)! Ik heb de foundations in de tinten 355 Coconut en 360 Cocoa gekocht.

De FIT ME Liquid Foundation geeft een natuurlijke en ademende dekking. Dus geen masker effect maar een gezonde glow! Om je natuurlijke look compleet te maken biedt Maybelline ook de FIT ME poeder, concealer en blush aan. Er zit 30 ml vloeibare foundation in een fles.
Wat wel vreemd is dat de tinten 355 Coconut en 360 Cocoa niet op de website van Maybelline worden afgebeeld. Why Maybelline??

Links: geen foundation. Rechts: FIT ME Liquid Foundation.
Ik heb tot nu toe heb ik alleen de tint 355 Coconut gebruikt en breng ik het aan met een stippling brush en maak het af met een poeder (Ben Nye Translucent Face Powder: Sienna). Het heeft inderdaad geen masker effect en geeft een natuurlijke dekking. Het blijft de hele dag goed zitten. Het fijne aan het product is dat het in een pompfles zit. Wel moet ik 4 pompjes aan foundation gebruiken om de juiste dekking te krijgen. Het heeft dus het een gemiddelde dekking waardoor ik meer concealer moet aanbrengen om de donkere kleur rond mijn ogen en rond mijn mond weg te werken. 





Al moet ik meer concealer aanbrengen om de donkere plekken op mijn gezicht weg te werken, vind ik het wel een goed product. Je het gevoel dat je geen foundation op hebt en het blijft de hele dag goed zitten. Zeker een aan rader voor dagelijks gebruik!
Wat zeker jammer is dat ik bij de Kruidvat heb gekeken en daar de tinten niet verder gaan dan de tint 350 Caramel. Zelf niet op de website van Maybelline! Ik heb dan ook het gevoel dat de tinten 355 Coconut en 360 Cocoa alleen zullen worden verkocht in drogisterijen in de grote steden. Dus zal ik of (minimaal) naar Amsterdam moeten reizen om de FIT ME Liquid Foundation te kunnen komen voor mijn huidskleur of het internet moet afstruinen!
Maar goed... ik heb altijd met Black UpBlack Opal en Bobbi Brown nog!

xXx Pam..






Prijs FIT ME Liquid Foundation: € 13,99.
Zeker verkrijgbaar bij (tot tint 350 Caramel): D.I.O. Drogisterij en Kruidvat.







2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,
Dit artikel had ik zooo hard nodig. Bedankt.
Ik ben bezig met een visagie opleiding en ik moet ook de donkere huid opmaken en over 4 'a 5 weken moet ik een oud klasgenootje opmaken op de praktijkdagen van mijn opleiding en ik hoop eigenlijk dat jij mij kan helpen. Ze heet Kimbely. Kimbely gebruikt zelf altijd een BB cream. De Maybelline Dream Fresh BB Cream in Dark. Dit is de 8 in 1 en ik vroeg mij af of deze foundation de Maybelline Fit Me Foundation in 350 Caramel hiermee te vergelijken is. Hopelijk kun jij mij helpen, dat zou heel fijn zijn. Ik zal je deze vraag mailen, dan weet je wie ik ben, waar ik het over heb.
Alvast bedankt.
Groetjes Michelle Kaiser

Anoniem zei

Ik kan je niet mailen, jammer, maar hopelijk krijg ik een melding als je hebt gereageerd. Je kan mij wel mailen via de contactpagina op mijn blog www.mikabeautyblog.wordpress.com of stuur mij een tweet @michelle_kaiser