BlogList!

zondag 15 september 2013

REVIEW! BH Cosmetics: BH San Francisco Palette



REVIEW!




 BH San Francisco Palette




Hello Peeps,

Hier ben ik weer! Dit keer met een review over de nieuwe BH San Francisco Palette van het merk BH Cosmetics. Ik heb de palette twee weken geleden besteld op de website van Beauty88.


BH Cosmetics is een Amerikaanse cosmetica merk die make up producten uitbrengt voor de ogen, lippen en gezicht. Ze staan bekend om de vele palettes die hoog gepigmenteerd kleuren bevatten.  


Enige tijd geleden heeft BH Cosmetics drie oogschaduwpalettes uitgebracht: BH Malibu, BH San Francisco en BH Hollywood De palettes zijn geïnspireerd door het land California vanwege de hete zomers aan het strand van Malibu, door de klassieke stad van San Francisco met de mix van goud/koper kleuren vanwege de bruggen van San Francisco. BH Hollywood zegt het al: creëer met deze palette de perfecte celebirty look.


De BH San Francisco Palette bestaat uit vier delen: 2x oogschaduw gedeelte, een blush gedeelte en een spiegel. Het is een compacte verpakking die je kunt openvouwen als een boekje. Vanwege het magnetisch papier blijft de palette, als je het sluit, stevig dichtzitten.
De palette bevat in totaal zestien soort oogschaduw, vier blushes en een spiegel. Omdat de kleuren zijn geïnspireerd door de stad San Francisco, bevat de palette meer donkere, goudkleurig en koper kleuren. Ik zeg: Prima voor de herfst! Combineer de kleuren voor een dagelijkse look maar je kan met de kleuren ook een prachtige uitgaanslook maken! 


Ik heb de oogschaduws geprobeerd te swatchen. De meeste kleuren zijn hoog gepigmenteerd. Zelf vind ik dat alle kleuren niet even mooi op mijn huid overkomen, vooral de lichte kleuren. Maar geen probleem! Het gaat erom dat je leert hoe je de kleuren kunt combineren zodat het wel werkt voor een donkere huid! (NB: ik heb de blushes niet geswatched. Mochten jullie dat alsnog willen zien let me know!)

Swatches: oogschaduw gedeelte link.
Swatches: oogschaduw gedeelte recht.













Als het gaat om de verpakking vind ik de palette handig. Het is klein, compact en stevig. Maar ik vind hem dan net niet klein genoeg om mee te nemen in je make up tas. Wat ik niet fijn vind is dat, door de touwen aan de zijkanten van de spiegel (die de spiegel rechtop houdt), te slap zijn waardoor de spiegel telkens naar beneden klapt. HEEL IRRITANT! Oplossing: knip de touwen er van af! Ik gebruik toch een grotere spiegel;)

Al met al ben ik niet helemaal blij maar zoals ik al zei: combineer de kleuren zodat ze toch kunnen werken voor een donkere huid! Voor de prijs zal ik hem zeker niet laten liggen! Bij Beauty88 heb ik de palette kunnen aanschaffen voor 14,95 (met korting). 

Ik ben benieuwd welke oogschaduwpalettes je hebt/gebruikt en of de BH Cosmetics Palettes iets voor je zou zijn. Laat dan een reactie achter onderaan de blog.

Tot de volgende review!

XxX Pam... 


Prijs:
- BH San Francisco: € 17,95 (nu voor € 14,95 op www.beauty88.nl)

Geen opmerkingen: