BlogList!

woensdag 3 juli 2013

Blush, Blush Away! Blush By 3 Palette: Pumpkin...

Een Sleek Make-Up Fan hier!! Ik heb een donkere huidskleur en Sleek Make-Up is een van de merken die ook producten maakt die ook werken op en voor mijn donkere huid.

Dit Blush By 3 Palette: Pumpkin is een van de vijf blush palettes die ik van Sleek Make-Up heb. Ik heb de palette nu ongeveer een maand in gebruik en ik ben er helemaal weg van! Het zijn felle zomerse kleuren en staan geweldig op de donkere huid! De kleuren zijn, zoals ik het van Sleek Make-Up gewend ben, hoog gepigmenteerd. Je hoeft dus heel weinig op je wang aan te brengen om kleur te kunnen zien.






Qua verpakking is het wat ik gewend ben van Sleek Make-Up. Een standaard zwart palette met een handige spiegel aan de binnenkant van de klep. Het is natuurlijk wel groter dan de normale blush palettes van Sleek Make-Up maar groot genoeg om mee te nemen in je make up tas. Op de achterkant van de palette staan de namen van de kleuren aangegeven zodat je weet welke kleur het is. Het enige wat jammer van de verpakking is, is dat de klep ook zwart is. Je moet dus weten welke kleur bij elke naam hoort of je moet steeds de palette openen als je niet meer weet welke kleuren in de palette zit. Een doorzichtige klep kan wel handig zijn;).







De palette bevat de volgende drie kleuren (zie foto: van links naar rechts): P. Pie, Squash en Lantern. P Pie (zacht rood) en Squash (zacht roze) zijn shimmer (glimmend) blushes en Lantern (zacht oranje) is mat. Je kunt iedere kleur individueel gebruiken maar de kleuren zijn zo gecombineerd dat je ze ook alle drie samen kan aanbrengen.




Swap: P. Pie, Squash en Lantern
Zelf vind ik de kleuren Lantern en Squash geweldig! Ik heb ook de blush Aruba (oranje) by Sleek Make-Up (limited edition) en ik was bang dat de Lantern te veel op de blush Aruba zou lijken. Echter is Aruba dieper van kleur en Lantern lichter van kleur. Dat is wel fijn omdat het niet gelijk te oranje wordt en ik het ook kan dragen als ik naar mijn werk of school ga. De kleur Squash heb ik tot nu toe niet veel gebruikt.
Swap: verschil Lantern en Aruba
Ik heb de kleuren een keer gecombineerd aangebracht en het stond mooi. Let er wel op dat je P Pie licht op je blush brush aanbrengt. Het is, zoals ik schreef, erg gepigmenteerd (lees: erg glimmend). P Pie gebruik ik dan ook alleen als ik uitga of een feest heb.



Als het om de prijs gaat valt er niets te klagen. De palette kost 13,- terwijl een enkele blush van Sleek Make-Up € 6,- kost. Toch drie blushes voor (bijna) de prijs van twee! Zeker een goed deal! Wel zit er per kleur ongeveer 2 gram minder product in het palette (totaal 20 gr) terwijl er in een single blush ongeveer 8 gr product zit. Maar zoals ik al schreef: je krijgt drie blush kleuren voor een zeer betaalbare prijs!

Al met al ben ik weg van de Blush By 3 Palette: Pumpkin omdat je nu in een klap meerdere blushes kan kopen met de gangbare kleuren en je ze niet individueel hoeft aan te schaffen. De palette is niet al te groot en dus handig om mee te nemen in mijn make up tas.

Dus zeker een Must Have voor de zomer en voor iemand die niet alle blushes individueel wilt aanschaffen!

 Bedankt voor het lezen!
xXx Pam...

Waar je (onder andere) Blush By 3 Palette: Pumpkin kunt bestellen:


Geen opmerkingen: