BlogList!

woensdag 3 juli 2013

Etos Gezichtsverzorging: de Oogreinigingspads Lotion, de Verfrissende Reinigingsgel en de Verfrissende Peeling.



Vorige week maandag liep ik langs de Etos op station Amsterdam Centraal en zag dat het huismerk gezichtsverzorgingsproducten in de aanbieding waren: 3 halen 2 betalen! Een koopje laat ik natuurlijk niet liggen;) 
Eigenlijk heb ik me weinig bezig gehouden met gezichtsverzorgingsproducten omdat ik mijn make-up onder de douche eraf haal. Ja… gewoon met water! Maar aangezien er op die manier make-up op mijn gezicht kan blijven zitten en het een leuke aanbieding was, ben ik toch maar even de Etos binnengelopen. 
Ik heb de Oogreinigingspads Lotion (kamille) 100 stuks, de Verfrissende Reinigingsgel (lotus extract) 150 ml en de Verfrissende Peeling (lotus extract) 75 ml voor de normale & gemengde huid gekocht.
Ik heb deze producten nu een week in gebruik en ik vind ze goed!

De Oogreinigingspads Lotion bevat 100 pads (wattenschijven) met lotion die snel oogmake-up verwijdert (niet voor waterproof mascara!). De pads zijn wel kleiner en fijner dan normale wattenschijven, maar zeker niet te klein als je alleen je ogen ermee hoeft schoon te maken!

Ze zijn zacht voor je huid en gemaakt voor gevoelige ogen. De pads zitten in een afsluitbaar potje. Vanwege de kamille wat erin zit, werken de pads ook nog eens ontsmettend!Wat ik heel fijn van deze pads vind is dat ik maar 1 pad per oog nodig heb om mijn oogmake-up te verwijderen (ik gebruik dan wel beide kanten van de pads). Nadat ik ze gebruikt heb, heb ik geen last van me ogen (hij doet dus was Etos aangeeft!). Let er wel op dat je het potje goed afsluit anders drogen ze uit! 

 


De Verfrissende Reinigingsgel gebruik ik dagelijks. Ik hoef maar een klein beetje te gebruiken om mijn gezicht ermee te reinigen. Er zit veel product in de knijpfles, dus ik kan er zeker lang gebruiken;) Het reinigt de huid op een milde manier en vanwege de hydraterende ingrediĆ«nten voorkomt het dat mijn huid, na gebruik, uitdroogt. De bevat lotus extracten zodat het bijdraagt aan een gezonde huid. Er wordt aangeraden om na gebruik de Verfrissende Tonic te gebruiken maar deze heb ik niet aangeschaft. Ik gebruik, na de reiniging, mijn Protective Face Lotion (SPF ) van Bobbi Brown. Mijn gezicht blijft dan de hele dag lekker zacht! 


De Verfrissende Peeling is een zachte scrub die dode huidcellen verwijdert en zorgt voor een grondige reiniging. 
Ik heb de peeling tot nu toe 1 keer gebruikt. Ik wil hem ook maar 1 keer per week gebruiken omdat ik mijn huid de tijd wil geven om zich te herstellen. Een peeling dagelijks gebruiken is dan ook niet goed! Ook de peeling bevat lotus extracten en draagt bij aan een gezonde huid. Ook hierna gebruik ik mijn Protective Face Lotion (SPF ) van Bobbi Brown.  




Zoals ik al heb aangegeven vind ik ze goed. Ze zijn betaalbaar (kan je ook niet anders verwachten van een huismerk) en ze doen wat ze moeten doen. Ik zou ze ook zeker weer gaan kopen als ze op zijn!

Bedankt voor het lezen!
xXx Pam... 

Prijzen:
Oogreinigingspads Lotion: € 1,99
Verfrissende Reinigingsgel: € 2,49
- Verfrissende Peeling: € 2,49
NB: de actie 3 halen 2 betalen loopt nog steeds!  

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor Pammie! Groetjes je Blankita Leezy